People say to me to say no to things, but I just can't.


Att sätta in ett örhänge på sig själv är luugnt, men att sätta in det på en person är lite läskigare tycker jag. Speciellt när man ska sätta när uppe på örat, där vid benet eller nåt typ. Guuud, gjorde det på P.H och fyfan vad läskigt det var! Waina lite innan jag till slut fick in den, men urrhg.. läskigt. Sen uppstod det typ ett annat problem, nämlingen hur man skulle låsa det, hahha! Det krävdes typ tre person och ingen klarade, how awesome är vi?!?! HAHAH! Nej, men seriöst.. vi kunde inte låsa den.. -.-'

ÅÅåh, min kamera ville inte samarbeta med mig idag så det blev bara två bilder.. suck. Ska se om jag kan få den att samarbeta med mig igen. Alltså den vill inte fokusera sig på ett objekt. Den fokuserar inte alls förresten.. så jävla jobbigt! Ska ta och kolla vad felet är.
UPDATE; YES, nu vill han samarbeta med mig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0