Smart listens to the head. Stupid listens to the heart.


Jag är såå trött! Har varit det hela dagen, gud så jobbigt.. Gick sömnigt runt i stan och som tur köpte jag inget. Puuh, kämpigt alltså. Hehe, okej, inte riktigt men det är skönt att inte köpa ibland eller? Fast nää, njuter ju att bränna cash, sen så svider det lite för att man vet att man inte kan spendera mer pengar. Suck. Har den perioden nu också :/ Ojuste, locktången är köpt! Bad brorsan köpa den åt mig, payar upp sen så klart, men now it's mine! Kommer bli roligt att få testa den när det väl är dags.

Åh, missa Melodifestivalen bara för att nämna det. Urgh.. nej, nu ska jag chilla lite med HM tidningen och hitta lite inspiration och leka med photoshop om jag orkar. Hm.. är sugen på te.. eller nej vatten. Isvatten.. HMM.. kilar ner och hämtar ett glas va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0