Some goes other are here to stay.


Knas. Historia gick åt helvete och så gjorde matte. Alltså inte åt helvete så jag faila, men helvete så att jag inte blev nöjd, you know? Ah, det behövs lov här va! Anyhow, matteprov imorgon så har jag chansen att visa vad jag kan.. noot. Fan vad tråkigt inlägg, ska inte skriva om det här ovan mer nu på hela kvällen. ^^

Mina händer, de fryser som bara den och huden är helt torr och känns som sandpapper. Asjobbigt, så måste nog gå till apoteket och köpa en bra handkräm eller nåt. Använder redan en handkräm nu också, men den verkar inte ge nån effekt alls. Och så ska vi inte ens tala om mina naglar. Hatar kylan alltså.. -.-'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0