Sometimes I think I'm wasting my time on being nice to people who don't give a damn about me.


Livet är underbart med plugg, fast nääää. Har suttit och pluggat både på matte och på samhället idag och känner mig riktigt stolt! Eller ja, när det gäller matte iallafall. M.T hjälpte mig, så jag är på god väg, hoppas jag.
Ibland gillar jag verkligen inte helger, inte för att det är asskönt med det utan för att jag gottar mig liiite för mycket. Hehhe, har käkat massa fettigt och känner att magen håller på att jäsa upp igen.. Så måste träna hårt nu igen i veckan och framöver. Och skaffa min ett par joggingsskor.. måste fråga daddy! Hm.. ska gotta mig lite med mitt sista godis sen ska jag träna. Later guys! ♥

Kommentarer
Postat av: mb

I do appreciate you FRIEND :* !

ur tha bomb :'))

2011-02-06 @ 23:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0