Sometimes, the person who tries to keep everyone happy is always the most lonely person. So never leave them alone because they will never say that they need you.


Ett av mina nyårslöften var ju att lära mig spela ett instrumment, and guess what?! Jag har faktiskt suttit ner och lirat gitarr nu ett tag och måste säga att det gör ont i handen! :( Alla är inte gjorde för att spela gitarr alltså.. Önskar att jag hade en piano nu.. Nåja, får nöja mig med gitarren. Lär nu min så småningom, dock så ger det väääldigt segt! Lika segt som en snigel liksom. Nej, men nu ska jag försöka igen, sen träna lite spagat. Sedan vet jag inte vad som händer, kanske film? ^^  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0