Sometimes we except more from others, because we would be willing to do that much for them.


Datakunskapen var såå seg idag! Fattade verkligen ingenting och läraren hjälpte knapp mig. Han hjälpte mig vid slutet av lektionen och då krävde jag typ att han skulle fixa allt. Så har typ inget kvar av min uppgift, men är såå himla rädd att jag inte kommer klara det sen på provet. Fattar ju som sagt nada.. Får fan ta och träna på det.

Annars har inget hänt alls, helt dött. Skarrigaste lunchen eever. Förväntade mig väärsta godaste lasangen, and guess what?! Vi fick leftovers, eller de laga ny, men fyfasiken. Inte ätbart alls, men eftersom att magen vrålade så  käkade jag upp min lilla bit som tanten gav mig. Plus två knäckebröd. Och så vatten. Fattigt..  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0