The tourist

¨
Bildkälla & textkälla.

HANDLING;
Under en improviserad resa till Europa för att laga ett brustet hjärta, snubblar Frank oväntat in i ett flirtigt möte med Elise, en extraordinär kvinna som medvetet har korsat hans väg. Med de hisnande vackra Venedig och Paris som bakgrund, utvecklas deras romans snabbt och omedvetet och snart befinner de sig i en dödligt katt och råtta lek.

ÅSIKT;
Jag tycker att det inte var nåt speciellt med filmen. Förväntade mig mycket action eftersom att Jolie vad med. Men så mycket action var det faktiskt inte. Mest drama. Filmen var dock helt okej. Tur att jag såg den hemma, för jag skulle inte vilja se den på bio ^^ Anyhow, filmen får 5/10 av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0