Then she says, you never leave me mind, even when i have million things to worry about.


Att käka nåt gott på bussen och den däcka på en kompis axel är ju ingen vidare bra ide. Precis vad jag gjorde idag och vaknade upp helt illemående... Blä.. Men nu mår jag en aning bättre efter att ha druckit lite vatten som tur det. Gillar inte känslan över att må illa ;S Som om nån gör det liksom, daah. Och nu ångrar jag mig lite att jag köpte gosakerna, men fan vad gott det var. Jaja, får se till att träna mer. Gud vad jag tjatar om det hela tiden.. äääähh, måste få ut det på något sätt och David vill ju knappt lyssna på mig och Lisa ger mig massa konstiga blickar och brorsan ignorerar mig.. -.-'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0