Your heart beats, no matter how much pain you're in.


Snuskig.. Jag var på väg hem och hade musik dunkandes ur hörlurarna och utan att jag märker så åker det en bil förbi mig. Och från bilen så ser jag ett huvud sticka ut och kollar in mig när jag går och killen var iiiinte fin! Ewwu.. nasty. Han sa också nåt, men vad hörde jag inte. Ignorera honom och fortsatte att gå, orka ge honom min uppmärksamhet liksom.

Jag slutade redan vid tolv och fick eget arbete. Det betyder gå hem i stort sett och plugga hemma, iallafall för mig. Så nu sitter jag här och pluggar matte med en mage full av tårta. Åt den sista biten och nu känner jag lite ångest att jag gjorde det, men aaahh.. den var sååå himmelsk god! Men nu ska jag skärpa mig, inge mer sötsaker för mig  nu på ett tag. Fast undantag finns, så vi får hoppas på att det inte strömmar in sötsaker i munnen på mig nu. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0