Your silence kills me inside as your empty words


Vill dricka en fet frappuccino hos Starbucks. Såå gooda! MHM! ♥ Men tyvärr finns det inte många Starbucks här i Sverige inte. Eller inte vad jag vet.. måste ta reda på en så man kan sticka dit och mumsa på en. Aslängesen ju!
Kunde knappt vakna idag. Jag blev tvungen att släpa mig upp för att inte somna om. Det känns verkligen att man behöver vila upp batterierna igen, tur att det är lov snart. Om fyra dagar för att vara precise. :) Längaaar! Men innan det blir lov måste jag göra klart några saker. Matteprov och engelska läxförhör står på listan sen loov! :D Tur att man höll sitt svenska tal idag, så man slipper tänka på den under veckan ;)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0