'Cause baby tonight DJ got us fallin' in love again


Usher - DJ Got Us Fallin' In Love ft. Pitbull
Onööödig dag! En lektionen sen hem och jag visste inte ens om det! Min japanska, drama och matte var inställd idag. -.-' Eller jag tror att min drama var inställd, vet faktiskt inte, men ändå! Knas alltså.. var inte ens värt att gå, nåja. Now it over and I can't do anything about it. Hursomhelst fick jag japanska läxor. Han gillar att ge oss läxor alltså.. sen har jag fortfarande uppsatsen att skriva. Man kan tydligen lämna in den på söndag 23.59 så ja, kan dra ut på tiden lite då. Eller nää, vill bara få det överstökad.

Imorgon är det bara två lektioner, om jag inte har matte nu vill säga. Fan vad lyxigt.. ÅH, ska lägga upp mitt nya schema som börjar gälla nästa vecka! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0