Congratulations S.G - seventeen nooow!


Igår blev det matte för hela slanten och idag blev det födelsedagsfriande till vår finaste S.G! :)
Grattis S.G på födelsedagen
och hoppas att du gillade vår lilla surprise! ♥
Så det blev chill hos henne. Skitmysigt!

Och skolan var bara såå onödig idag. Idrott på morgonen, kunde fasiken ha skippat den! Sedan blev det inte bättre för jag hade en fet håltimme. Så vad gör man då? Jo, åker in till stan. Sagt och gjort sedan åkte jag dit igen till skolan för matten. Vill verkligen inte missa matten nu när vi läser matte B. Efter matten skulle vi ha historia, men så seg som jag är ibland så hade vi inte det! Så jag satt i frikking biblan och plugga matte i en hel frikking timme. Snacka om fail.. nåja, lite glad är jag för att jag kämpar med matten. Hhooh.

Kommentarer
Postat av: Sibel

tack så mycket tjejer, det blev verkligen som en choch för mig, var verkligen inte beredd på det haha! men jag gillade det trots allt! :D och presenten ska man bara tacka för, ni är underbara! :)<3

2011-01-15 @ 14:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0