Don't be afriad to fail. De afriad to not try.


Pluggandet går inte bra här alltså, känner liksom att jag inte orkar ta tag i det riktigt ännu.. Hahha, hittar alltid på massa ursäkter till mig själv varför jag inte pluggar. I know, that's bad.. ska försöka att plugga nu och belöna mig själv med lite fotografi senare idag. Åh, måste verkligen lära känna min kamera så mycket mer! Kan typ ingenting om den.. eller det känns som det. Fattar inte ens riktigt vad bländare är och såna saker.. Hmm.. amatör jag är! ^^ Äh, sånt gillar vi! Och igår försökte jag verkligen ändra dygnet, men faila totalt. Allt är P.H's feeel! HAHAH! Nääj, skojar bara. Vi hade lite för mycket på gång igår att det inte gick att sluta med det.

Kommentarer
Postat av: JOSEPHINE

SV. ihihi, ja :D

2011-01-05 @ 23:01:27
URL: http://iluf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0