Everyone dies, but not everyone lives.


Idag blev det stan med Lisa och så lite centrum för den delen också. Det blev även en sväng till P.H för att lämna mitt USB-minne till henne fylld med foton, men det blev helt fail! Stod och messa henne i typ en kvart, men hon svara inte. Så står och tänker på vad koden kan vara och kommer på att jag kan messa M.T, så gör det och vips så är jag utanför hennes dörr och plingar and nobody open.. Faila totalt, så stoppa bara in den genom brevlådan och tio minuter efter får jag ett sms av P.H om att hennes mobil var på ljudlös! Alltså girl.. I froze to death! Hehhe, okej, gjorde inte det då, men kallt var det! :O

Sen blev det IKEA med Do och gänget. Köpte massa ljus, underbart! :) Älskar doftljus och IKEA har väärldens goooaste! HMH! Say it baby! Efter två timmar i IKEA, eller det kändes som det, så stack vi hemåt och de skulle käka i Mcd innan de drog till E-tuna. Men damn.. de glömde glöggen igen! -.-'

Kommentarer
Postat av: JOSEPHINE

SV: Hahah, ja :D men den var ju bra så det är väl därför! :DD

2011-01-03 @ 10:14:27
URL: http://iluf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0