Everyone seems normal until you get to know them and you don't know that normal is anymore.


Igår blev det en födelsedagsmiddag, min och Davids, med mina tjejer och massa andra människor! Jeffla roligt var det! Som vanligt sprang jag runt som en höna för att se till att alla fick mat tills tjejerna sa åt mig att sitta ner och äta själv. Åhh, just gotta love them ^^ ♥ Sedan blev det lite Wii och charaden. Charaden börjar bli en tradition, måste nog byta ut det känns det som. Hehhe, men det var kuligt! Fick massa smycken som present, så nu är jag har jag extra mycket smycken. x) Orkar inte ta kort på dem nu och flam-bildern dyker väl på så småning.

Idag har jag enormt mycket att göra. Måste hinna städa innan jag drar iväg och möter V.P för plugg. Efter det måste jag plugga lite själv hemma och städa lite smått i skåpet. Jag måste också börja träna igen, tog ett litet uppehåll den här veckan med tanke på att jag mådde dåligt. Men nu är jag back on track! Beach 2011, here I come! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0