I hate people who only talk to me when they need something.


Igår när jag kom hem så snacka jag, mamma och pappa om lite allt möjligt, bland annat om att köra bil! Hehhe, iår ska pappa nämligen ta ut mig på vägarna.. läääskigt! Tänkt om jag typ.. dör? Okej, så keeff är jag inte. Nej, seriöst.. är inte så dålig på att köra.. -.-' Men det ska bli roligt! Om pappa inte skriker på mig fan. Fett jobbigt då, jag kör och pappa bara sitter där och skriker.. nightmare. ;S Vi snackade också om jobb för jag vill verkligen sommarjobba. Skulle göra det förra sommaren, men fanns fan inga platser hos mammas jobb. Det lär det heller inte finns nu i sommar. Kan jobba på Mcd där brorsans kompis jobbar. Han är arbetsledare säger pappa, men han är alltid lite borta. Så ska se om han kan fixa nåt till mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sök kommunalt!!!! i skäris får ni 6000 på 3v!!!! vill veeerkligen sommarjobba fast jag vet att det inte kmr att bli av :'(

erm. de verkar som att some.... ppl talk to u only when dei need summat hååller med that sucks (!!)

2011-01-16 @ 01:04:43
Postat av: Emma

Sv: Ja, visst gör de :)

2011-01-16 @ 12:20:56
URL: http://ericsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0