It sucks when you know that you need to let go but you can't, because you're still waiting for the impossible to happen.


OMG! Orka.. Jag skrev vääärsta inlägget nyss och så råkar jag trycka bort det! Fan vad jobbigt! :S Åhhh.. Okej, inlägget var inte så långt, men ändå! Det är irriterande att skriva om samma sak igen liksom, you dig?

Ville bara säga att jag blir bara bättre på att fota nu. Försöker fota varje dag och det går framåt. Dock så är bilderna mest på mig då, har ju som sagt ingen modell och vet inte vad jag ska fota. Så jag fotar mig själv. Vilket är bra för jag gillar ju inte att stå framför kameran och nu får jag lära mig att göra det med! :) Två flugor i en smäll kallas det. Okej, nu babblar jag för mycket. Ska sätta igång och plugga historia innan träningen tar fart. Fan då.. måste skaffa mig ett par joggingsskor snart. Tänkte ta och jogga ute så fort snön har smält.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0