I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did. But people will never forget how you made them feel.


Ogud, idag har det varit en deppdag. Vänner som funderar på att byta skola gör mig såå ledsen! Lame jag är, men still! Åh.. heemsk! Och bättre blev det inte när vi kollade på sex traffic på SH. Handlar om kvinnohandel och man får följa en man som fått sin fru såld av en nära vän till dem. HEMSK! Oh gud.. världen är så grym och orättvist!

Men för att vända allt det deppiga så passade jag på att leka med brorsan och David. Hur? Jo, David och jag kastade godis till varanda och brorsan jagade oss som en arg varg! HAHHAHA! Så jävla kuuul! Skratta så mycket att jag fick ont i magen, fiifan! HAHHAHAH! Nu är han arg/sur men det skiter jag fullständigt i! För jag tror att jag nyss skaffat mig en sex-pack! xD

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Trist med deppdag :S

2011-01-19 @ 20:46:05
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0