Keep it classy, never trashy, just a bit nasty.


Luggen har blivit så lång på så kort tid, vet inte ens om jag kan ha det som pannlugg längre utan att det stör ögonen.. Hm, får nog testa efter duschen senare ikväll.

Det var tänkt att dra efter svenskan, men så blev det inte. Drog istället före svenskan, okej inte före, men precis när den hade börjat. Grym jag är va! Nej, men seriöst vi skulle bara läsa och plocka ut lite citat och kommentera dem. Jag visste inte ens det förren jag frågade henne. Hon tjattra om nåt och sa att det fanns på Fronter så jag och V.P bestämde oss för att dra hem. Eller det var V.P's idé, jag hängde bara på 'cuz she asked. Men eftersom att vi gick så jeffla tidigt innan lunch, så bestämde vi oss för att käka på Subway. Sagt och gjort och vi satt där i kanske en timme och åt och snacka. Och glodde på människor som gick förbi. Fascinerande att de på människor medan man äter, nästan som att kolla på en film bara att det händer typ live.

Kommentarer
Postat av: MK'

SV: foundation guide kommer komma ut på bloggen snart :)

2011-01-27 @ 16:05:26
URL: http://victoryintro.blogg.se/
Postat av: M I M I

haha min lugg är lika långt som resen av mitt hår (a)

2011-01-27 @ 16:10:42
URL: http://mmmimi.blogg.se/
Postat av: Candy

Supersöt är du! :D min lugg är en pina :( får problem med hyn och så måste den klippas typ heeela tiden för det växer som gräs :(

2011-01-27 @ 19:29:48
URL: http://candytruong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0