Look how they shine for you, just for you.


Kunde ha slutat vid nio idag om jag inte hade matte sista timmen. Så fick stanna i skolan och göra nada. Så jävla synd att min skola inte ligger nära stan, för om de skulle göra det så skulle ju man kunna gå runt där och kolla kläder and stuff. Käka ute istället för i matsalen. Och när jag ändå skriver om mat måste jag nämna att fick vi en aasgood kebab till lunch. Gosh, soo delicious. Skolans kebab brukar ju inte var good, men den här var.. hm! Eller så var det bara jag som var lite föör hungrig.. nää, tror inte det. ^^

Fick också hem mitt HM-kort! Yes, är ääntligen medlem där och som välkomspresent fick jag två värdecheckar på 50:- att spendera, en på webben och en i butikerna. Så nöjd är jag! Tänkte beställa en ring fårn webben med värdechecken med frakten där kostar 39:50:- Men om man ska kolla från ett annat perspektiv så tjänar jag 10 spänn på det.. Hm.. får se hur jag gör.

Kommentarer
Postat av: Candy

Gud vilka fina bilder och söt blogg! Stjärnorna är sååå fina! Försökte fylla en sån burk själv men jag orkade bara göra tills den blev halvfull :(



SÅ himla söt blogg! Pusskram

2011-01-11 @ 19:41:12
URL: http://candytruong.blogg.se/
Postat av: M I M I

är så glad över att min skola ligger 5 min fårn centrum :D

2011-01-11 @ 19:42:12
URL: http://mmmimi.blogg.se/
Postat av: Dennis

Har hört att ifall man fyller en hel burk med sådana stjärnor så får man en önskan, stämmer det? :P



Coldplay's yellow, underbar!

2011-01-13 @ 05:06:47
URL: http://withyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0