Najs/bajs - Jaunari 2011

Crap, har totalt glömt bort Najs/bajs-thing! ;S Ska göra det lite snabbt innan jag drar och kör lite crosstrainer och sit-ups. ^^


1. Nyårsfesten hos J.P! - Hahha, det var kuligt! ♥
2. Vinterlovet - Åååh, kommer ihåg känslan när jag längtade som fan! ^^
3. Systemkamera ♥ - Håller fortfarande på att lära känna Pontus. :) Ja, min systemkamera heter så! ^^ Skriver i ett annat inlägg om varför han heter så och hur det gick till ^^


1. Måndag - För då väntar skolan på mig! :D.. -.-' 
2. Januari - Alltså jag både gillar och ogillar januari. Men grejen e att alla fyller år då och mina cash tar slut! xD 
3.  Förvaringboxar - Seriöst, har letat överallt och hittar ingen som jag gillar eller passar min smak. Blir galeeen! :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0