Of all the people in the entire world you guys appeared to be my best friends


Min mage gör lite ont efter skratt med tjejerna här! Hahha, ja de kom förbi med en liten överraskning! A cake! ^^ Och så klart sång och musik. Bilder finns ju tagna, men kan inte lovar att de är superfina. Hade så bråttom att skära upp den och hittade inte fokusen. Hm, känns som om varje gång jag ska ta foto med Pontus - systemkameran - så vill den bara inte hitta fokus.. Jag måste ta och öva mer känns det som. Jag får nog göra det va! ^^

Så tiden rann iväg som alltid när man är med tjejerna. Och behöver jag ens nämna vad som hände? Det gamla vanliga, mat, snack, skratt, mat, dator och så mer skratt! Snart vet de nog var alla sakerna ligger i köket så de kan hämta saker själva. Hehheh, som brorsans kompis, han vet var allt ligger. Skönt faktiskt, lite som en storebror fast samtidigt inte.. yeahyeah, you get my point.. -.-'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0