Other people's opinion of you does not have to become your reality - Les Brown


Lisa är inte världens bästa fotograf, men hon lär sig.. hoppas jag ^^ Och jsute, my new haircut! ^^

Alltså.. ja.. det blev väl inte så mycket plugg idag iallafall. Först och främst upptäckte jag att Jessica Simpson's The Price of Beauty kom på MTV, och man måste ju bara se den liksom. Så satt bänkad där.. sen så närmare sig klockan tre och då var det dags att ta foto. Eller spela lite modell ^^ Så gjorde det till fyra. Hohoo, efter det blev det en paus. Pausen blev dock inte lång för jag var tvungen att följa med brorsan och handla och laga middagen.. Såja.. Efter det satt jag ner och försökte plugga lite.. Men det varade inte länge, för P.H ringde och sa att jag skulle ut. Så var ute med P.H och J.P två timmar eller nåt och här är jag igen med en tom kopp som tidigare var fylld med varm, good te. Ah.. älskar te! ^^

Kommentarer
Postat av: Misz •B

Oooo gosh :O!!! Soooo finet, va soooot du passar :)

Och va fina bilder pa er I nyar :) ses ses ses seees soooon :))

2011-01-08 @ 15:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0