So done with wishing you were still here. Said I'm so sick of love songs so sad and slow.


Ne-Yo - So Sick
Min hälsa har verkligen inte var på topp alls. De senaste tre dagarna har varit förjävliga och bättre blev det inte när jag svimmande av igår vid lunchtid igår och fick åka till sjukhuset. Som tur var det inget allvarligt, hade bara fått i mig för lite vatten. Orsaken till att jag svimmande var nåt med blodet.. De sa nåt om blodet sen orkade jag inte lyssna mer. Men nu sitter jag iallafall här hemma och vilar och hoppas på att jag blir bättre så snart som möjligt. Kan känna mig lite småyr då och då vid hastiga rörelser så måste ta det extra lugnt. Jag som knappt har tid med att ta det lugnt nu, men vi får se vad som händer imorgon.

Kommentarer
Postat av: Candy

Så himla bra låt, den blir aldrig för gammal för den rä SÅ jäkla bra! :) nu fick jag ryck att lyssna på den om och om igen

2011-01-24 @ 18:12:35
URL: http://candytruong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0