The sun is always rising in the sky somewhere.


Min pannlugg är aslång nu! Jag hade pannluggen nere idag och guud vad lång.. Funderade på att ta det åt sidan, snelugg,  men nä körde på pannlugg. Kände att jag fick massa blicker på mig, vet inte varför men antar att jag fick det för att luggen är så damn lång att de täcker ögonen att jag ser ut som en emo.. Äh, just look i don't caare! ^^ Men från och med nu får jag ha snelugg, annars måste jag trimma mig pannlugg again och jag orkar inte med det nu.  

Anyhow, fredag! :) Hehhe, fast måste plugga och har inte gjort det. Och tjejerna borde nog bara stolt över mig nu! Or not? xD Nåja, på söndag är det järnet med plugget. Ligger lite efter hooho..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0