Because it's my birthday and i want to smile like a stupid dork ^^


Tre personer som fyllde år idag, inklusive mig. Visst är det häftigt? Jag tycker iallafall det. Hehhe, en trio! Och så har vi två andra par som fyller år på samma dag. Och så tre personer som har tvillingar. Alltså var klass är ju fifan unik eller nåt!

Det var skitlängesen jag skratta så mycket i skolan eller log så mycket. Och pigg för den delen också. Jag såg säkert ut som ett fån som log åt allt och alla, men det gör inget ^^ V.P fyller också år idag, så grattis på dig!  ^^ ♥ Sa det typ till alla personer som gick förbi. Asroligt för hon haatar det, görru inte det V.P?? HAHHAHA! Och då säger hon såklart att jag också gör det och jag brister i skratt. Så jeffla fun juuuw! Vissa tror inte oss, men sen när man säger det så blir de lite speechless, coolt va??

Kommentarer
Postat av: M I M I

åh så kul! grattis :D

2011-01-26 @ 17:58:22
URL: http://mmmimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0