If people sat outside and looked at the stars each night, i'll bet they'd live life a lot differently


Woohoo, vad grym jag är! Somnade vid tre i natt och steg upp vid tio, med hjälp av väckarklockan så klart. x) Fan vad grym jag är, men guud vilken kamp! Kroppen bara hängde över handfatet när jag borstade tänderna och ögonen var typ helt stängda. Hehhe.. ja..
Har lyckats plugga lite nu också! Dock så är det långt ifrån klar, men det är iallafall en början så jag är nöjd. Får fortsätta senare idag eller nåt.

Har suttit och kollat runt lite på bloggar och ser att ögonsminkning är en väldig populär thing to do now. Själv blir jag extrem sugen på att sminka mina ögon och visa upp här, men.. jag har inte så många bra ögonskuggor. Måste skaffa en palett smart känner jag ^^ Hahha, får se när det sker då. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0