Whenever I have a problem, I just sing, then I realize my voice is worse then my problem.


WAAH! Fredag, lördag och söndag! :O Ångest.. hahha, fifan vad negativ jag är. Måste verkligen sluta med det.
Anyhow så lyckades jag hopp ur sängen vid tio och sedan pluggade jag. Visst är jag duktig?? ^^ Pluggade medan alla syskonen sov, hahha. Lonely Linda. :/ Sedan blev det städ och tv-tittande. Skulle ut med Lisa och köra lite snöbollskrig, but no. Såg att det snöade så sket i det och städade huset. Eller övervåningen.

Alltså jag är hungrig nu.. om ungefär två timmar kommer mamma hem och då blirre middag men ooorkar inte vänta på henne.. Fan, kommer svälta ihjääl.. :S

Kommentarer
Postat av: karro

HAHAHAHAHAHA rubriken <3

2011-01-07 @ 23:11:52
URL: http://karrokronk.blogg.se/
Postat av: Emelie

Du passade sjukt bra i lugg ! Skitsöt :)

2011-01-07 @ 23:44:37
URL: http://emmiq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0