Feelings changes - memories don't


Låter bilderna tala för hur min vistelse i London har varit. Bilder säger ju ner än tusen ord ;) För inte en så länge stund sen så satt hela familjen ute och grillade tillsammans och bara hade det trevligt. Jättemysigt faktiskt, längesen man hade en sån mysig kväll! & grillmat är ju ändå godast som finns på sommaren, eller hur? Nåja, ska strax ta och röra min rumpa ner till duschen och kort efter blir det nån film tror jag. Längesen man satt och kolla på film så det ska bli skitskönt! Förtjänar det också, har slitit med alla kläder idag, har dock några plagg som ska strykas och fixas.
& sorry för bilderna nedan, de två första. Råka öka ljuset lite för rejält i ps men det gör inget hoppas jag! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0