I feel I waiting for something to happen, but it already did.

För några år sen, eller ja.. vet inte om det var ÅR, men det känns som det, så slutade jag att handla på Glitter. Dels för att det blev så sjukt dyrt och dels för att jag hittade andra saker. Men nu iår kom suget tillbaka och jag plockar upp allt mer saker därifrån. Sjuktglad, men ack.. svider lite när det kostar. Fast idag var det inte farligt alls, var vääärsta superrean! Armbandet nedan kostade 79:- innan rean. Så jag fick den för ynka 25:-!! Fett med glad jag blev! Och ringen, den med döskallar som ni såg i det förra inlägget, den kostade 49:-. But guess what?!? Fick den för endast 10:-!!! Alltså, my lucky day!

Kommentarer
Postat av: Adine

Vilket fynd :D

Svar: Haha så bra! Tycker detsamma :P

2011-07-07 @ 13:57:47
URL: http://justbeingmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0