&& with small steps we go our way to find what we're searching for..


Det jag hatar, verkligen gör det nu, är när någon okänd jävel väcker mig! Precis som idag... Redan vid åtta kom de och började banka och slipa och ja.. man hör ju det riktigt bra så det blev att gå upp och göra nåt av tiden. & klockan visade bara åtta! :O Hahha, lack alltså. Nåja, dagen kändes iallafall längre än mina andra dagar ^^ Har hunnit kolla klart på season one av Pretty little liars, and ddaaamn! Soo good! ch så irriterad A är! :O Döör varje gång spänning dyker upp x)

Kommentarer
Postat av: mai ♥

fin bild! :D

sv; vi kollar på en ny tvb serie som heter ''My sister of eternal flower'' :D kram

2011-07-19 @ 15:53:19
URL: http://maiivu.blogg.se/
Postat av: Tsukii

tackar! haha ah du, ingen aning faktiskt. Fotar ju bara med ena handen så, använder ju inget stativ eller något sånt så jag vet faktiskt inte ><

2011-07-21 @ 19:43:18
URL: http://tsukii.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0