Come on just admit it, even when your crush does something incredibly stupid, it still looks cute to you.

Det går successivt framåt med mitt städande i garderoben. Hahha, halva är klar, den andra kvarstår. Har faktiskt införskaffat två nya lådor. Denna nedan är från Jysk och en rosa som är från IKEA som jag inte orkar visa ^^ Gillar iallafall korgen nedan, så himla fin och mysig. Egentligen skulle den ligga i den andra halvan av garderoben, men det visade sig vara för stor så fick lägga den i den första delen istället. Men det blev ändå rätt så bra tycker jag.

Jysk.se

Kommentarer
Postat av: josephine

sv tack så mycket!

fast min kod ser inte ut så där ska pröva att byta yt den kodraden :D

vart hittade du din kod?

2011-06-23 @ 17:14:52
URL: http://twinblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0