Even though she wasn't with you when you were there she still saw you more then you know.


What a day! Grillning med hela bunten idag, brorsans vänner, e-tuna och mina vänner! Lyckad blev det också ^^ Som alltid blev det för mycket mat, but yeah.. så är mina päron iallafall! Och så bakade jag också tårta, chokladkaka och blåbärspaj. Fast blev verkligen inte nöjd med insatsen. Fyfan, skäms för dem. :S Nåja, gjort där gjort. Dessutom så hade jag så mycket att göra, städade och gjorde massor samtidigt när jag baka. Ingen bra kombination egentligen.. Nu är jag iallafall trött och svettig och vill bara ta det lugnt. Så ska kolla film nu!

Kommentarer
Postat av: Nöjesportalen

Checka in bloggen med nya storfilmer varje dag!

Det är helt gratis och allt du behöver göra är att trycka på play!

2011-06-11 @ 23:30:47
URL: http://nojesportalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0