& maybe someday people will understand before they start talking shit.

Tur att det inte blev en biltur idag för jag är otroligt trött! Alltså bokstavligen talat.. jag gäsper hela tiden och jag orkar knappt röra mig. Fast ska ändå röra på aslet lite. Ojuste, det hände en skitkonstig sak igår, vet inte om jag ska skratta eller knock down that kid?! :S
Jag är på väg hem från den första mottagningen. Går där, helt normat med småklackar och så en jumpsuit och så ser man två ungar, en äldre och en yngre.
Den äldre; Vad fiiin hon är!
Den yngre; ....
Jag närmar mig dem..
Den äldre; Jaa, precis. Hon är en FJORTIS!
Visste inte om jag skulle knocka henne eller om jag skulle skratta. Flicka lilla, du är knappt tre och du säger att jag är en fjortis? Ah, barn alltså, underbara or what!? :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0