My own little world inside my head can be so much better than the reality sometimes.


OMG, såå pinsamt och såå skämmigt! Alla vet ju redan att jag övningsköra såå blablabla, men idag så råka jag göra nåt så otroligt dum sak! Eller alltså det var inte meningen, det blev liksom bara så.. Just nu tränar jag att köra på rondeller/cirkulationer och idag så skulle jag prova köra med en hand. En hand på ratten ena på växelspaken okej. And i'm tellin' ya, det är inte lätt för en liten kvinna som jag är! Råkade köra UPP, läs UPP, på rondellen och paniken bara kommer ut! Fast lyckades återhämta kontrollen igen, med båda händerna! Asläskigt! Som tur blev pappa inte arg när jag begick misstaget. Alltså det hände för att jag skulle växla, kolla på höger sida om det fanns trafik samtidigt som jag skulle byta över till högerfil. Ja, mycket att ta in och det visade sig i mitt körande. Tur att däcket inte gick sönder också som pappa trodde, annars skulle jag dött for sure.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0