Not all goodbyes are sad, example; "goodbye class!"


Mitt rum ser ut som en mess och det har det gjort i några dagar nu! Eller igår städade jag faktiskt det, men nu är det stökigt igen. Ja, så blir det när två stora apor hoppar på min säng och stör mig.. -.- Vid tolv kom det några gäster som jag inte visste skulle komma, men det var lite småtrevligt sådär. Åååh, vill bara äta upp den där kille pojken som var här, han var så sprallig och urgullig på alla sätt och vis! Helt glad när han spela playstation. Hhahaha, hoppa upp och ner och sparkade med sina små, korta ben. Fyfan, sötis! ♥ Nu ska jag njuta av sommarlovet! Eller mitt börjar inte än, men tjuvstartar lite. Har avslutning på onsdag så det är najs. Fast nää, det är det inte. Kunde slutat i fredags, men neej, skolan ska alltid vara jobbig.. -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0