If you want to make your dreams come true, the first thing you have to do to is wake up.


Lisas urbanears hörlurar som hon fick i födelsedagspresent av brorsan. Damn, måste också skaffa, dock inte samma då. Hon tog min färg.. :(
Har pysslat med den nya designen ett tag idag och måste jag nämna att det är den finaste jag har gjort någonsin. Jag total ääälskar den! Men med tiden kommer jag nog börja hata den också.. eller? Nää, tror inte det, den är assnygg enligt mig då (A)
Nu tycker jag att jag förtjänar att se på film. Har ännu inte hunnit se klart The hangover, and I know.. jag är liiite efter. Såg den i skolan, men hann inte se klart den så ska bänka mig här nu och glo på den nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0