It's beauty that grabs attention, personality that captures the heart.


Jag känner att jag behöver förnya designen lite, typ byta texten i menyn.. har ju redan fått min älskling Pontus ♥, min kamera alltså...... Orkar tro nåt annat..... -.-' Anyhow, ska göra det så fort jag kan. Måste också skaffa lite fler bilder då.. Får se när det blir av då, har massa annat att göra också för den delen. Nej, ska rör på röven lite och träna innan jag hoppar in i duschen för sedan väntar plugget på mig. :O Undra hur mycket jag kommer göra egentligen, känner att jag inte typ pallar nu?..

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Hej :) jag har en dagens bloggtävling! Du får supergärna vara med, det är bara klicka på länke här under och anmäla dig :)

http://vadfanskajagheta.se/2011/march/onsdag-dagens-blogg-2.html#comment

2011-03-16 @ 01:16:24
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Kungen

Ohhh den här bilden var jätte fin på dig!



Fuck you, jaghade en dålig biljardag.Inte mitt fel

2011-03-16 @ 20:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0