Missing someone is your heart's way of reminding you that you love them.


Jag är bara liiite irriterad på min design just nu för att den inte sitter som den ska. Jag menar, menyn bara hoppas över till andra sidan.. det är knas rent ut sagt. Vet seriöst inte vad jag ska göra...... Orkar inte pilla med den nu och dessutom ser den utmärkt ut på Lisas datorn. Fattar nada, vad är felet? Är det kodningen or what? Åh.. jag dör lite nu. Orkar inte!! Får testa och se om det är så hos andra datorer om det inte är det så vet jag inte vad felet är. Måste antingen fixa om den eller låter jag den vara.. men jag fixar förmodligen om den om den inte rättar sig snart alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0