Remember even though the outside world might be raining, if you keep on smiling the sun will soon show its face and smile back at you.

Tumblr_li3i9oaywi1qc63yeo1_500_large
we♥it.com

Vill ha ett sådana armband, dock i äkta silver så det inte rostar. Asläckert jaaauw!
MUPP, jag är såå jäääävla trött! Har varit tvungen att gå upp klockan sex på morgonen tre dagar i rad den här veckan! Eller var det fyra? Veenne, men är iallafall mupp-trött just nu. Hm, kanske ska ta och använda ordet mupp nu? ^^ Just to do it liksom, behöver ett ord som kännertecker mig (A) Har redan mina asian-fingers on photos really (: Nej, ska ta och göra alla tråkiga saker nu innan jag softar lite. Åhh, vill bara ha heelg nu, nu, nu! Extra lång helg är det också, studiedag på måndag. LOVE ♥

Kommentarer
Postat av: A N N A ♥

Tack! :)

2011-03-18 @ 18:26:12
URL: http://annasfantasi.blogg.se/
Postat av: MK*

AS gulligt :D

2011-03-18 @ 21:14:25
URL: http://victoryintro.blogg.se/
Postat av: MK*

Sv: true story!

hmm, well jag har provat på make up stores och ELF. Men ingen riktigt som faller mig i smaken, men om det är någon jag ska rekommendera är det Make up store, men ett tipps om du inte hittar en som fallar DIG i smaken. Kan du alltid applicera foundation och lite extra puder på ögonlocken :) Det funkar lika bra det med. Good luck gurl!

2011-03-19 @ 00:13:17
URL: http://victoryintro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0