Stand up for something even if it means standing alone.


Numera använder jag mig utav Mozilla Firefox och måste bara tilläga, fyfan vad bra den är! Hahha, har inte haft den så länge alls, men kan ändå säga att jag gillar den starkt! Designen sitter på plats, precis som den ska sitta ockå. Tumme upp! Dessutom finns det snygga designer till självaste Firefox. Testade några igår kväll men insåg ganska snabbt att de inte var i min smak riktigt så ska leta vidare i helgen. Fast det är ju lite ovanligt också, ovanligt, men bra än så länge iallafall.

Kommentarer
Postat av: M I M I

din blogg ser lite konstig ut för mig (google chrome). man ser typ inte hela dina inlägg, en stor del på dne högra sidan försvinner typ bakom din sidmeny :)

2011-03-30 @ 17:11:59
URL: http://mmmimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0