It's kill the mood when there's nothing left to say. And all i can do is let the air speak for you.


Sommarlov snaaart!! Fyfan, längtar! Fast ja..... vi slutar skitsent, alltså då menar jag seeent... Alla slutar typ 10:e och jag slutar 15:e..... -.-' Skitjobbigt, man ba: Jaahaaa... vad ska vi göra då? Fattar inte ens varför vi slutar så sent egentligen.. undrar om vi börjar senare också? Tvivlar starkt. Förövrigt känner jag mig seg OCH tjock... Har inte tränat pga min dumma näsa som måste snytas vart 5 minut typ. Det gör så ont i öronen också för att man tar i så hårt, eller jag gör det för att få ut allt liksom. HHAHA, måla inte upp en bild nu på hur jag ser ut, heeemskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0