The sea has many drops of water, but the salt won't let you taste the sweet.


NP engelska och det gick väl som det gick. Min magkänsla säger att det gick uselt, men vi får se hur det blir. Jag har rätt höga krav på mig själv säger folk hela tiden. Iallafall, för att släppa loss den tanken så tillbringade jag håltimmen till att klå en kompis på fotbollsspelet och vi ägde så grymt! Sen när det var en mot en så gick det inte sådär jättebra...... ahahhaha, stackars kille som tror att jag fuskar! xD För att komplettera själva förlusten körde vi biljard och där vann vi grovt hårt! :) Hahha, ja, jag är en riktigt vinnarskalle daah.

Kommentarer
Postat av: MK*

sv: det gick faktiskt bra för mig råkade dock skriva 654 ord... Ville döööö ~~ Hoppas det gick lika awesume för dig som mig ;D

2011-05-04 @ 21:49:32
URL: http://victoryintro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0