Things will get easier, people's mind will change, and you should be alive to see it.


Tröjan är alldeles för stor trots att det är strl S! :O Måste fixa till den nertill nu i helgen alltså.
Känner mig sådär extra glad idag trots att snön föll ner tack vare matteprovet som jag fick tillbaka! VG! Åhh, ville döö av glädje lite där. Sen kom läraren och döda min glädje med snack om NP. Han måste alltid förstöra mitt humör juuu...... -.-' Nej, skojar bara! Så fira det lite med tårta och fanta med M.T. ♥ Annars känner jag mig förövrigt lite tjock nu.. magen bara hänger ner och känner hur nervositeten kommer komma upp imorgon med tanke på att det är NP engelska... Men det ska nog gå bra, hoppas vi!

Kommentarer
Postat av: MK*

sv: ありがとうリンダ~~ Well jag försöker pull the look haha ~

2011-05-03 @ 22:05:09
URL: http://victoryintro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0