Unknown


Bildkälla & textkälla.

HANDLING;
Dr. Martin Harris vaknar upp från en koma och upptäcker att hans identitet har stulits. Ingen, inte ens hans fru, tror på honom. Tillsammans med en ung kvinna ger han sig ut på jakt för att bevisa vem han är.

ÅSIKT;
En ruskigt bra film alltså! Skitgrym rakt av. Fast jag tycker att det var lite svårt att förstå början för att jag inte hade kontrollen över handligen if you know what i mean. Det är liksom som ett pussel och såna filmer är grymma! Med tiden så fick man mer grep om det och så följer man med väldigt bra också för att man tappar liksom inte intresset. Eller jag gjorde inte det, kunde knappt lämna soffan när jag var kissnödig. Var tvungen att pausa xD 9/10 får filmen av mig och rekommenderas till alla som gillar action och lite mystiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0