What doesn't kill you make you stronger or should we say, cooler.


Tre nya nagellack! Se ser rätt så mörka på bild men de är inte det i verkligheten. Ska ta och fota dem imorgon ute så får ni se :) Gotta love them all, måste köpa korallfärg och pastell snart! :O

Gaalen man, läskigt också för den delen! Alltså ja, M.T och jag stod och väntade på tåget i Slussen när en man kommer fram till och och ger oss massa komplimanger om hur fina och vackra vi är. Man ba; Ehhhhhhh....... okey... thanks. Ah, han snacka engelska. Om jag inte var där skulle M.T förmodligen kuta där ifrån, men som tur gjorde hon inte det. Helt konstig snubbe alltså,gjorde också reklam för sin butik man ba; Yeah right att jag kommer... -.- Inte nog med det, sen träffar jag samma snubbe senare idag!!! SOM ATT HAN STALKAR MIG! Gud, vet vad han snacka om sen, relations och inte vilket som helt. LOVE. :S Dude, han måste vara minst 25 gå och skaffa en annan tjej.. :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0