Stupid or humor, you tell me

David visade mig några klipp nyss och jag var bara tvungen att visa er! HAHAHH! Såååå hjärndöda att det blir roligt! xD Eller så är det bara jag som har dålig humor ^^
Dagen har varit kort och lugn. Har fått tillbaka omdömen på muntlig engelska och svenska och det gick väl OK. Hade hoppas på bättre, men ja, får snacka med lärarna och se hur jag ska förbättras and stuff. Nu blir det en sista finslipning inför FE provet imorgon. Hoppas verkligen på att jag får MVG annars blir det jävligt jobbigt att få det senare av kursen.. Aja, ska inte förvänta mig för mycket, utan bara köra på. Sedan blir det nog träning och matte om hjärnan orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0