A blue shirt, a cute pink shirt, an earthy, brown jacket and nude nail polish


Var lite osäker på om jag skulle köpa den jordnära, bruna kavajen men det slutade med att jag köpte den iallafall. Tänkte såhär; Jag har en svart, som man måste ha, men jag har ingen brun? Eller jag har ingen kavaj med lite färg?... Hm.. Och så bang! It's mine ^^ Dessutom så kostar kavajar lite, men fick min för 150:- Fynd or what!? ^^ och nagellacket är så jävla snyggt, i'm into nude right now. Ojuste, den rosa tröjan, eller ska jag kalla den för en klänning? Den är iallafall i storlek 40! HHAHA, hittade verkligen ingen mindre dessutom tror jag att det inte fanns någon mindre. Tror att det är mammakläder... but whatever, den är iallafall skitsöt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0