& walking on the leaves on the road make me wanna walk more with you.


Heej på er! Första dagen på lovet och det känns riktigt skönt! Vakna vid tio och åt lunch och lite tv tittande sedan blev det en sväng till centrum och en spontan tur i stan också. Passar på när jag ändå har tid och kort ;) Köpte dessutom hem två par byxor. Det var inte meningen men när jag testade dem så passade rätt så bra, förutom längen, men what to do! Anyhow, nu är jag två byxor rikare! :) Och plånboken har blivit tunnare..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan, vill du också få finare tänder eller få en fin halsband med uggla?

Nu kan du välja halsabdet eller tandblekning på min blogg, va med på

tävlingen samarbete med uffes saker och ting :D



Klicka på länken för att komma till härliga tävlingen:

http://mohammedialdebis.blogg.se/2011/october/utkast-okt-31-2011.html#comment

2011-10-31 @ 18:12:11
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0