& she leans her head against his shoulder and said, i think i'm alright now.


Kommer ihåg mina kanin-skal för min iphone? Juste ja, har sålt dem nu. Kände att de inte passade mobilen tillräcklig bra att jag ville behålla dem. Dessutom kände jag mig inte speciell när min kusse sa att alla har kanin-skalet. Nåja, nu är de sålda! Kom iallafall precis hem från en biltur och måste säga.... fyfan vad jag skakade! Alltså gud, vet inte varför jag gjorde det, men skakade som fan och det sket sig i en rondell när jag inte visste vart jag skulle åka. Alltså jag växlade helt fuck och då fuckade hela bilen sig. Feeett pinsamt juu! Skämdes asmycket... Annars går det framåt med körningen. Känner mig inte säker ännu, men gör nog det snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0